Wij ontvangen regelmatig aanvragen voor een Office Professional.
Functieomschrijving
• 2 – 40 uur per week
• Management assistent, Personal Assistent, ondersteuning van de directeur – directie
• Office management, secretariaat, agendabeheer, telefoon
• Organisatie en notulering van vergaderingen. Voorbereiden van managementinformatie
Profiel
• mbo/hbo/heao met aantoonbare ervaring in directie assistentie en office management
• Proactief, enthousiast, coördinerend, talent voor organisatie, stressbestendig en uitstekende communicatieve vaardigheden
• Beheersing Microsoft Office applicaties
• Flexibel en in staat om zelfstandig en in teamverband te opereren
• Vloeiende beheersing van de Engelse taal, mondeling en schriftelijk. Andere Europese talen, bij voorkeur Duits of Frans zijn een pré
Interesse?
Herkent u zich als freelancer in deze veelzijdige functie? Dan ontvangen wij graag uw CV via mail op info@kernfacility.nl.
Wilt u nadere informatie, neemt u dan contact met ons op!