Vactures Office Professionals

Wij ontvangen regelmatig aanvragen voor een Office Professional.

Functieomschrijving

• 2 – 40 uur per week

• Management assistent, Personal Assistent, ondersteuning van de directeur – directie

• Office management, secretariaat, agendabeheer, telefoon

• Organisatie en notulering van vergaderingen. Voorbereiden van managementinformatie

Profiel

• mbo/hbo/heao met aantoonbare ervaring in directie assistentie en office management

• Proactief, enthousiast, coördinerend, talent voor organisatie, stressbestendig en uitstekende communicatieve vaardigheden

• Beheersing Microsoft Office applicaties

• Flexibel en in staat om zelfstandig en in teamverband te opereren

• Vloeiende beheersing van de Engelse taal, mondeling en schriftelijk. Andere Europese talen, bij voorkeur Duits of Frans zijn een pré

Interesse?

Herkent u zich als freelancer in deze veelzijdige functie? Dan ontvangen wij graag uw CV via mail op info@kernfacility.nl.

Wilt u nadere informatie, neemt u dan contact met ons op!